BET ( Componenti )

powered by Tradeville

miercuri, 9 martie 2016

Dacă sunt supărată pe tine, nu înseamnă că nu te iubesc!

Dacă sunt supărată pe tine, asta nu înseamnă că nu te iubesc. Din contra, asta înseamnă că te-ai apropiat foarte mult de mine și că contezi pentru mine. Dacă sunt mâniată, asta nu înseamnă că vreau să mă despart de tine. Asta înseamnă că vreau să găsesc un teren comun și să clarificăm totul. Dacă sunt supărată, asta nu înseamnă că nu poți vorbi cu mine. Când sunt furioasă, devin mai direct și intențiile mele sunt mai clare. Dacă sunt supărată, asta nu înseamnă că vreau să-ți fac rău. Asta înseamnă că vreau să clarificăm situația înainte să începem să ne facem rău reciproc. Dacă sunt supărată pe tine, asta nu înseamnă că ești rău. Asta înseamnă că ai făcut ceva ce nu-mi place, și eu îți arăt asta. Dacă sunt supărată, asta nu înseamnă că mă voi aprinde din ce în ce mai tare. asta înseamnă că mă voi opri atunci când mă vei asculta. Dacă sunt supărată pe tine, asta nu înseamnă că nu te respect. Asta înseamnă că cred în faptul că mă vei răbda. Încerc să găsesc cuvinte și acțiuni care îți vor arăta sentimentele mele în cel mai clar mod.
Dacă strig, asta poate însemna că am multe emoții, nu că vreau să te presez sau umilesc. Dacă strig în prezența ta, asta nu înseamnă că strig la tine. Dacă mă enervez lângă tine, asta nu înseamnă că mă enervez pe tine. Dacă mă supăr, asta nu înseamnă că voi fi agresivă față de tine și-ți voi provoca durere. Uneori îmi ajunge să povestesc despre supărarea mea pentru a mă liniști. Dacă mă supăr pe tine, asta nu înseamnă că nu am alte emoții față de tine. Dacă mă supăr pe tine, asta nu înseamnă că nu te iubesc. Dacă mă supăr, asta nu e pentru vecie. E o stare de moment, ca și orice alte stări. Dacă mă super, asta nu înseamnă că sunt educată prost. Asta înseamnă că te ascult și că am multă energie vitală. Dacă mă supăr, asta nu înseamnă că nu mă pot lua în mâini și să-mi suprim emoțiile. Dacă mă supăr, asta înseamnă că sunt o persoană vie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu