BET ( Componenti )

powered by Tradeville

sâmbătă, 16 octombrie 2010

Oameni care reactioneaza doar la socuri

Stii genul acela de copii care fac ce trebuie doar dupa ce sunt certati zdravan, o zi sunt foarte cuminti, apoi o iau iar razna. Probabil ca stii si tu oameni de felul acesta, sau esti chiar tu unul dintre ei, oameni care se comporta bine doar o scurta perioada dupa ce le faci morala, dupa ce ridici vocea, dupa ce fac cunostinta cu tine cand esti dur. De frica, sau din stiu eu ce alt motiv, chiar pentru ca pe moment constientizeaza ca nu fac bine, exista o perioada de gratie care tine mai mult sau mai putin, in care sunt ingerasi, apoi pe cand crezi ca lucrurile s-au schimbat te trezesti ca de fapt nu s-a schimbat nimic. Si te gandesti: trebuie sa fiu bland, sa fiu calm, sa nu spun lucrurilor pe nume, doar doar se va prinde omul si va reactiona, doar i-am explicat, i-am spus. Stiu ca dragostea poate schimba omul, doar ca sunt unii dintre noi care nu se schimba asa, nu stiu reactiona la bine. Deci trebuie sa urmeze inca un uragan, dupa care iar sunt cuminti, iar se comporta ca la carte, si tot asa. E atat de obositor. Si brusc gandindu-ma mai demult la acest aspect, am realizat ca asa faceam si probabil inca mai fac eu cu Dumnezeu in anumite situatii si am inteles ce simte El in privinta mea cand ma joc de-a ascultarea deplina.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu